استفاده از آجر حیاط برای زیبا دیوارها

استفاده از آجر حیاط برای زیبا دیوارها


با استفاده از آجر نما برای تراس، حیاط و پارکینگ ساختمان زیبایی و مقاومت بالا را به ساختمان خود اهدا کنید.
در هنگام انتخاب آجر نما برای بالکن یا تراس، آجر حیاط و دیگر قسمتهای ساختمان مثل آجر پارکینگ که رفت و آمد زیادی در آن صورت میگیرد. دقت کافی کنید تا بهترین و مناسب ترین گزینه را از بین تمام متریال هایی که در بازار کالا پیش روی خود دارید را برگزینید. تا در طی سالیان دراز بتوانید در کنار زیبایی که آجر نما به دکوراسیون هر محوطه ای می بخشد از دوام آن نیز بهره ببرید. آجرهای نمای ساختمان، دیوارها، تراس و … بایستی برای سالیان دراز در زمینه استحکام ساختمان به خوبی عمل کنند.
همانطور که می دانید تعویض آجرهای بنا در هر نقطه ای از ساختمان که کار شده باشند کار آسانی نیست. بنابراین به راحتی برای تعویض نمی توان اقدام کرد. دوام بالای آجر های بکار رفته در هر قسمت ساختمان در برابر باد، باران و تغییرات جوی نیز ضامن زیبایی ساختمان برای سالیان دراز خواهد بود.

استفاده از آجر حیاط برای زیبا دیوارها
استفاده از آجر حیاط برای زیبا دیوارها

انواع آجر نما برای حیاط و پارکینگ ساختمان

بهترین آجر نما برای تراس، حیاط، پارکینگ و دیوارهای اطراف حیاط، آجر سنتی و آجر های نسوز رستیک است. دوام بالای این دو نوع آجر، برای بکارگیری در نقاط مختلف ساختمان بسیار کاربردی و مناسب است.
آجر شاموتی و انگلیسی نیز به دلیل مقاومت خوبی که در برابر باد و باران دارند می توانند در کف حیاط و یا برای استفاده در آجر حیاط مناسب باشند. آجر های نسوز را از موادی می سازند که در برابر حرارت بالا ، ضربه و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. بنابراین این نوع آجر گزینه بسیار عالی برای کف حیاط و دیوارهای آن می باشد. چرا که این قسمت همیشه در معرض تابش نور شدید آفتاب در تابستان و ریزش برف و باران در فصل های بارندگی و سرما هستند.

از آجرها برای پوش کف، حیاط تراس پارکینگ و نمای دیوار ها استفاده می شود.

علاوه بر استفاده از خاک چینی و مصالح گوناگون دیگر در تولید آجر نسوز از کانی های معدنی نیز که در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند در ساخت آجر نسوز استفاده می شود. همین امر سبب مقاومت بالای این نوع آجر در برابر حرارت می شود. نام آجر نسوز نیز برگرفته از همین ویژگی می باشد.

مزایای استفاده از آجر نسوز برای تراس

آجر های کار شده به عنوان آجر کف و دیوارهای تراس معمولا در معرض دید همگان هستند. بکار بردن آجر نما برای تراس توجه به زیبایی نما را از سوی شما به بیننده القا میکند. اگر فضای تراس بزرگ باشد دقت بیشتری از سوی شما در انتخاب بهترین آجر نما برای تراس را طلب خواهد کرد.

نمایی بسیار زیبا و دلنشین به دلیل استفاده از آجر نما برای تراس
نمایی بسیار زیبا و دلنشین به دلیل استفاده از آجر نما برای تراس

با توجه به تنوع بالای رنگ و طرح های انواع آجر نما مهمترین مزیت برای استفاده از این نوع کالا برای پوشش کف و دیوارهای تراس خواهد بود. به دلیل دوام و ماندگاری بالای آجر نما در تراس خانه ها استفاده از این نوع آجر گزینه عالی خواهد بود. علاوه بر زیبایی و تنوع رنگ، مقاومت در برابر باد، خاک، فرسایش، باران و برف نیز میتواند اسرار بیشتر ما برای استفاده از آجر نما برای تراس را برای شما کاملا توجیه کند.
گزینه های متعددی از متریال ها برای استفاده در کف و دیوارهای تراس در پیش روی شما در بازار کالا وجود دارد. به دلیل مقاومت بالا و تنوع طرح و اینکه برای سالیان دراز آجر نما عمر میکند و زیبایی و گرمی خود را از دست نمی دهد. بکار بردن این نوع متریال برای شما کاملا مقرون به صرفه است و سرمایه گذاری بلند مدت محسوب خواهد شد.
برای انتخاب بهترین آجر نما برای بالکن یا تراس منزل و یا ویلای خود به کارخانه و یا سایت آجر چی مراجعه کنید. حتما در زمینه انتخاب بهترین متریال با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید. تا بهترین را برای استفاده سالیان دراز برگزینید.

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را هم مطالعه کنید.

راه های تشخیص انواع آجر نما با کیفیت

4.8/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


5 − چهار =